17 января 2011 г.

Побажання

Фестиваль "Под знаком Скорпиона" в 2009 году. Слева направо: я, Леонид Попернацкий, Григорий Комиссаров.
"Побажання". Музыка Леонида Попернацкого,  в исполнении Софийки Роль




 Ранок щасливий кожного дня -
Мрія батьків моїх, мрія моя.
Разом усі ми бажаєм добра,
Щедра й прекрасна, країно моя.

приспів:
День добрий і вечір ласкавий,
Ніч тиху і ранок новий
Тобі я Вкраїно бажаю,
Найкращій країні своїй.
Світанків барвистих і чистих,
Веселок яскравих, дзвінких,
Щасливих днів сонцем багатих,
Днів самих найкращих нових.

Гордість країни - люди ії
Прагнуть розквіту своєї землі
Щедрими будуть хай ниви й поля,
Будь же найкраща, країно моя!

приспів:

3 комментария:

School-internat комментирует...

Песенка и исполнение супер а вот фоток действительно маловато...

admin комментирует...

Уже переделываем

School-internat комментирует...

О тепер вже супер, молодці. Можете коли хочете. Нових творчих злетів!!!