22 марта 2011 г.

Співуча й серцю дорога Батьківщина

Пролітають, наче журавлі,
У турботах щирих дні твої,
Та можливо якось навесні
Раптом все стає на круги свої:
Понад зорями ранковими,
Над криницями холодними
Полетиш ти птахом іздаля
Де тебе, чекає, як тепла

Щаслива ти, або сумна,
Співуча й серцю дорога
Батьківщина, матінко-земля

Приспів
Там за зорями, за туманами,
В щедрім гомоні солов'їв,
Вічне, добре і не затьмаране
Б'ється серце моєї землі.
Якщо в світі є справжні цінності,
Непідвласні плинності днів,
Запитай мене і почуєш ти,
Що то серце моєї землі...

Сонця промінець ранкового
Заплете ріка, як стрічечку.
Заблукаю в травах росяних
Загублю у них я нічечку.
Пробуджу я ніжність сховану
В закутках душі розсіяну,
Я прийду до тебе, милая,
І ніколи не покину я...

Щаслива ти, або сумна,
Співуча й серцю дорога
Батьківщина, матінко-земля

Комментариев нет: