15 апреля 2014 г.

Бабуля -красотуля

Завжди у неї вдома гостинці нас чекають
Все в неї краще в світі - це точно усі знають.
Моя бабуся в курсі, як внуків зустрічати,
Вона завжди готова нас радо частувати,

Варенички в сметані, рум'яні пиріжки
Смачнющі завиванці, пампушки і борщі

  Приспів:
Бабуля - красотуля,
Хорошенька моя,
Спасибі дорогенька,
Що є у тебе я.
Хай сонечко яскраве
Зігріє все життя,
А теплоту душевну
Тобі дарую я.

Моя бабуся знає, як маму вгамувати,
Коли вона готова мене повиховати,
Бабуся завжди знайде матусі, що сказать
Дитину, щоб потішить і знову пригощать.

Варенички в сметані, рум'яні пиріжки
Смачнющі завиванці, пампушки і борщі

  Приспів.

Моя бабуся знає, як щастя в домі мати -
Вона завжди нам радить добром людей стрічати.
Всміхатись перехожим та з усіма дружити
І смакоту бабусі усе життя любити.

Варенички в сметані, рум'яні пиріжки
Смачнющі завиванці, пампушки і борщі

  Приспів.






Комментариев нет: