23 декабря 2020 г.

Лист до Миколая від дівчинки Соломійки

 

Знаєш, Миколаю? Розумію,
Що веду себе не завжди гарно... Вірю,
Ти і сам це все чудово бачиш,
Але може ты мені пробачеш?

Обіцяти зайвого не хочу,
Голови щоб наші не морочить,
Але дуже прошу я для мамы,
Щоб скінчились карантину дні погані.
 
Мы б тоді Різдво зустріли в Львові,
В Києві б гуляли суперово:
Нам без масок люди б зустрічались,
Усміхались, обнімались, цілувались...

Тато хочу, щоб мій був завжди здоровим,
І бабусі, і дідусь - усі, хто вдома.
А іще костюм хочу для брата...
Ну, такий... Супер кота!.. Багато
Може я всього тут напросила?
Донести тобі достане сили?

Ну, тоді, Щоб не перевтомився,
Може б мені мячик знадобився...
Стрибунець такий маленький - знаєш?
З ним і сам неначе ти літаєш.

А можливо краще сукню Ельзи?
Мабуть це було б тоді бомбезно!..
Ні, не треба! Мячик - значить мячик,
Щоб зі мною був завжди на вдачу.
 
Знаєш, Миколаю, розумію -
Не одна у світі я тут мрію...
Ти, звичайно, все чудово знаєш...
Буду рада, якщо завітаєш!

1 комментарий:

Unknown комментирует...

Наталочка, какая ты всё-таки умница. Я аж прослезилась (действительно) Такие стихи нужно печатать !! Очень хорошее стихотворение в лучших традициях - воспитать в детках любовь к ближнему, доброту, заботу, чувство меры ( про мячик очень здорово), семейные ценности, традиции и т.д А не это бездушие американского разлива Извините, меня немного занесло(laugh) Вот что высокое искусство делает(smiley)